piątek, 27 maja 2016

Żelazowa Wola | Kampinowski Park Narodowy | wycieczka rowerowa

Żelazowa Wola - miejsce urodzenia Fryderyka Chopina oraz punkt docelowy naszej kolejnej wycieczki z cyklu "Baśka i Janusz zwiedzają świat".
Wczesnym rankiem zapakowaliśmy rowery do pociągu Kolei Mazowieckich, jadącego w kierunku Łowicza Głównego. Już na samym początku napotkaliśmy pewne trudności. Okazało się, że nie tylko my postanowiliśmy wybrać się tego dnia na wycieczkę rowerową za Warszawę - Polacy na rowery! Na szczęście podróż nie trwała długo. Wysiedliśmy w Piasecznicy, by stamtąd udać się do Żelazowej Woli. Tam czekała na nas nagroda - Dom urodzenia Fryderyka Chopina. Zatrzymaliśmy się tam na chwilę, by przejść się po parku, posłuchać muzyki Chopina i śpiewu ptaków. Relaks dla zszarganych nerwów korpomieszczucha gwarantowany!

Pozytywnie natchnieni ruszyliśmy dalej na małą przejażdżkę po Kampinowskim Parku Narodowym. "Mała" wyniosła ok. 50 km. Oto widoki, które umiliły nam trudy wyprawy.

Poniżej trasa, którą pokonaliśmy ;-)